Beleid
Jouw onderneming heeft iets te bieden, je hebt een verhaal te vertellen, je product of dienst kan echt het verschil zijn. Dat geloven we zeker. Maar hoe vertel je dat aan de rest van de wereld? Is het bereik van je doelgroep wel voldoende? Hoe bereikt je jouw doelgroep het beste? Over dit soort vragen denken we samen na bij het opstellen van marketingbeleid. In dit beleid moeten jouw missie en organisatiedoelen tot uitdrukking komen. Hoe je dat kunt realiseren is een vak apart, zeker in de wirwar van communicatiekanalen die er tegenwoordig zijn. Om je communicatie efficiënt en overzichtelijk te houden, helpen we je structuur te geven aan de mogelijkheden. Keuzes maken, berichten plannen, verhalen vertellen. Dat is onze expertise, zodat je bezig kunt zijn met de jouwe.
Strategie
Met een marketing- en communicatiestrategie als basis heb je richtlijnen voor al je communicatie-uitingen. Geen warboel aan onsamenhangende berichten, maar altijd passend bij de identiteit van je organisatie. Een rode draad in je berichten op sociale media, nieuwsbrieven over je kernwaarden en blogs over het elementen uit je verhaal. Met een marketingstrategie, gecombineerd met een content strategie, kun je doelgericht aan de slag. Campagnes verzinnen en activiteiten uitvoeren om je doelgroep aan te spreken was nog nooit zo eenvoudig!